09 Ogos 2010

SURAT BERDAFTAR.. LAGI!

Last week, satu lagi surat berdaftar sampai kat rumah aku, kali ni atas nama wife aku pula.

Bila wife aku buka..

Aiyoooooo.. kena SAMAN LAGI!

Kali ni, kereta hitam kami pulak yang kena. Tension betul la. Yang buat aku lagi tak puas hati tu ialah kelajuan yang kena saman tu pada 91km/j. Kalau 150km/j ke puas hati juga kena saman. Berdesup pergi nya. Ikutkan surat saman tu, had laju nya ialah 80km/j dan kereta hitam kami tu di rekod pada kelajuan 91km/j, lebih 11km/j daripada yang di tetapkan.

Pulak tu, RM300 kompaunnya! No diskaun!


announcement dalam MyEG


Tension x1000 aku dibuatnya. Maunya migrain otak aku ni.

Tapi, apa kan daya.. cempedak dah jadi nangka. So, terpaksa juga lah bayar. Ingatkan boleh minta tolong sapa2 untuk bagi diskaun ke apa ke. Tapi, announcement kat atas tu jelas lagi bersuluh yang sekarang ni dah tak de diskaun2 lagi. Memang kes naya la.

Aku pun dengan lemah longlai register kat MyEG. Dan, bayar la kompaun tu. Semuanya, RM302. Tambah dua ringgit untuk service charge MyEG.


resit MyEG

Yang lagi haru nya, bila aku check kat MyEG tu masih ada dua (2) lagi saman yang tertunggak. Kedua2nya tahun 2006 ! Arghhh... TENSION !!

Nak kena claim balik pada seseorang ni..

2 ulasan:

ibunurin berkata...

sapa? sapa?

Pala Maldini berkata...

Siapa lagi kalau bukan cik puan KPP :-)