24 Ogos 2010

KALENDAR PELIK

Dua tiga hari lepas aku tengok kalendar konon2nya nak mencari hari2 yang sesuai untuk minta cuti. Cari punya cari, aku jumpa tarikh yang best - 30hb Ogos 2010. Tahun ni 31hb iaitu hari Merdeka jatuh pada hari Selasa. So, aku plan untuk ambil cuti pada Isnin supaya boleh dapat cuti straight dari Sabtu ke Selasa.

Tapi, ada sesuatu dekat kalendar tu yang menarik perhatian aku. Agak pelik dan jarang2 berlaku rasanya. Possibly, pihak pencetakkan tersalah buat dan it is deem not worth it kalau nak ulang cetak. Maklum sajalah, biasanya pencentakan kalendar ni berjumlah ribu2an untuk menurunkan cost-per-kalendar.


kalendar pelik aku


Apa jadi kalau betul2 dalam bulan yang sama tu ada 2 tarikh yang sama, tapi hari lain2 ? Tentu havoc, kan ?

1 ulasan:

ibunurin berkata...

ehh.ehh..ada ek...?
tak perasan pulak..