07 September 2010

KAD RAYA 2

Previous entry

Memandangkan aku dah tulis berkenaan perkara ini before this, dan juga memasang azam untuk menghantar sekurang2nya satu (1) kad raya.. aku dah berusaha gigih untuk membeli dan menghantarnya. Supaya orang kata.. "tulis serupa bikin" :-)



Kad ini aku hantar kepada penyewa rumah aku di Kajang ber serta dengan resit pembayaran sewa untuk bulan ini. Alang2 aku nak pos resit tu guna setem 60sen, why not aku pos kan kad raya sekali, betul tak ?

So, lepas ambil Nurin hana daripada 'school', aku pun pergi pos kan kad raya yang sudah bertulis, disampul surat dan di setem kan. Masuk dalam bahagian "Selangor Sahaja". Entah sempat sampai ke tidak nanti. Harap2 abang posmen bekerja dengan pantas dan cekap la.. sebab baru2 ni abang2 posmen semua bukan ke baru naik gaji ?

Mudah2an sampai..


***

Kad raya pertama

Last week, aku terima kad raya pertama tahun ini.. yey!



Rasa excited pulak sebab dah lama tak terima kad2 ucapan macam gini. Bila aku buka, kad tu rupa2nya daripada Kedai Ekzos di Ampang (kedai cina) yang aku pernah buat ekzos suatu masa dulu (aku pun dah lupa bila). Masa tu memang tokey kedai memang ada minta aku tuliskan nama dan alat dalam buku log dia. Tak sangka pula aku selepas bertahun2 masih lagi diorang dok hantar kad raya pada aku. Good Marketing Strategy !

Harap2 ada la kad raya yang 'tersesat' untuk aku lagi lepas ni.. mungkin daripada cik puan kpp ?


p/s : kad raya.. action speaks louder than words. It's the thought that really count !

Tiada ulasan: