08 September 2010

DUIT RAYA

Seronoknya kalau dapat duit raya!

Malangnya, aku sekarang ini sudah jatuh dalam kategori PEMBERI duit raya dan bukan lagi PENERIMA duit raya.. huhuhuhu. Dan lebih parah, senarai penerima2 duit raya daripada aku pun semakin panjang ! Aduhh !

1) Parents & In-Laws
2) Cik puan kpp (ini boleh skip kot.. hehe)
3) Nurin hana
4) Adik ipar yang masih sekolah/belajar (2 orang)
5) Anak2 buah (7 orang)
6) Pakcik makcik dan sedara mara (ini ikut mood aku dan stok duit raya yang ada.. hehe)

Tapi tak pe. Sekurang2nya sekarang aku dah ada PENERIMA duit raya.. iaitu Nurin hana. What you give, you get back ! :-))

Oleh itu, atas semangat berkobar2 sebagai PEMBERI duit raya.. beberapa hari lepas aku dah tukar sedikit duit kat bank dengan tujuan :

1) Nak dapatkan stok duit raya biru, hijau dan merah;
2) Dan yang terpenting.. nak dapatkan sampul raya FREE


stok duit raya tahun ini


OK. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.

MAAF ZAHIR BATIN. 0-0 yer..



p/s : hari raya makan rendang banyak2 disulam dengan air gas berais.. nyam! nyam!

p/s : yeahoooooooo..!! dah cuti.. :-)

Tiada ulasan: