14 November 2010

MARI MENARI.. GENERASI GEMILANG

Ok. ini entry lanjutan daripada majlis semalam (entry ini) - Majlis Apresiasi dan Graduasi, Generasi Gemilang.


Nurin hana memegang kad 'J'.

Apa yang lebih aku bangga kan ialah..

Nurin hana di pilih sebagai "Pelajar ke-3 Terbaik 3 Yellow"! Dapat naik pentas dan dapat sebuah piala yang asyik di usungnya kehulu kehilir semenjak daripada itu.

TQ Nurin hana sebab buat Papa & Ibu rasa sangat2 bangga!! Especially aku lah.. sebab nama aku di sebut sekali bila nama Nurin hana di umumkan. Kembang sih!!


Anyway, aku enjoy the event semalam dan hopefully in future dapat melibatkan diri lagi..


nota : aku bersyukur kerana Allah mengurniakan aku anak dan dapat melihatnya membesar di depan mata aku.. ammmiinnn

5 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

comelinya budak ni

wahida berkata...

wah...congrate to Nurin Hana...mmg muka dia pun muka bijak...semoga menjadi anak yg berguna dunia dan akhirat...amin...

Hanis Azla berkata...

Tahniah nurin & ayahnya sekali.. skrg ni mmg musim hari graduasi & penyampaian hadiah. Masa ni jugalah masa kita nak rasa bangga sebagai parent kan.. penuh kamera dgn gambar anak2 naik pentas..

Unknown berkata...

nurin..
tahniah yer,,,sure si fathernya bukan takat kembang hidungnya....tak jejak kaki bila melangkahkan kaki

hamzah ian berkata...

wa.. bdk2