20 November 2010

DEEPAVALI CELEBRATION @ OFIS

Tajuk je bahasa Inggeris.. saja untuk mendapatkan effect berimpak tinggi :-)

Sponsored by : Siva (ofis mate aku)
Lokasi : Ofis, Selasa (16/11/2010)

Elok2 aku balik daripada meeting, budak2 ni tengah sibuk mengada pc.

"Chicken supreme la"

"Extravaganza tu tak sedap, tak sedap"

"Eh, chicken wing.. chicken wing"

Aku pun menjengukkan kepala daripada tempat duduk aku. "Nak beli pizza ke ape ?", aku tanya

Memang betul diorang tengah membelek2 pc tu untuk order pizza domino thru online. Tanpa lengahkan masa aku pun join sekali. "Berapa banyak nak beli ni ?", aku tanya

"Budget untuk 8 pizza", salah seorang menjawab

"Eh, baik pakai kad En Azli.. beli satu, dapat satu free", aku bagi cadangan. Azli tengah busy mengadap problem customer yang semenjak daripada semalam kecoh nya semacam je. Order online gunakan kad domino express boleh buy 1 free 1. So, save harga satu pizza! cuma, kena order dan ambil sendiri - No delivery! Tapi, kalau 4 x pizza dah boleh save approx RM120 - sangat berbaloi2!!

Dipendek kan cerita.. Azli pun mula lah meng-order pizza thru online. "Apa korang nak ?", katanya. Sambil meng-order, sambil membalas email isu customer tu. Buat kerja 2-in-1 katanya.

2 x Chicken supreme, 2 x Spicy sambal, 1 x Aloha chicken, 1 x Seafood, 1 x Vege, 1 x Extravaganza = 8 pizzas. Side dishes pula, 3 x Crunchy chicken, 3 x BBQ Chicken wings dan 2 x Lasagna. Total = RM 210. Jimat RM 30 di samping dapat side dishes. Memang berbaloi2 gua cakap lu!!

Ok, pendekkan cerita lagi. Aku, Azli dan Idzham naik kereta gi ambil pizza di Bangsar (yang dah di order tadi). 20 minit kemudian, duit dan pizza bertukar tangan.

Sampai ofis, dua bungkus satay kajang (250 cucuk) dah menunggu atas meja sedang di serve oleh puteri2 kat ofis ni. Pizza semua di letakkan atas meja.. WAH! MERIAH NYA!!!


Aku pendekkan cerita lagi.. semua orang pun makan dengan bersungguh2. Wajib habis.

In the end, everyone kenyang dan makanan pun masih berbaki dan boleh di lahap oleh lebih kurang 10 orang lagi !

TQ Siva for the wonderful lunch today. Lain kali sila lah buat lagi, ye.. burrppp! er, alhamdulillah..

nota : ini dah macam promosi free untuk domino pizza la pulak..

5 ulasan:

ctpayong berkata...

glupppp..telan air liok ajelah tengok gambar....

ardinihumaira berkata...

sedapnye.. banyak makanan :)

Syigim berkata...

suka baca posting psl makanan :)

wahida berkata...

suka dominos...

Pala Maldini berkata...

Makan free.. memang seronok!!