13 November 2010

MAJLIS TARI MENARI.. YEY!

Aku akan ke majlis tari menari sat gi.. yey!

Haha.. actually bukannya majlis tari menari yang sebenar. Dan, bukan juga untuk aku tapi Nurin hana. Hari ni adalah hari graduation untuk school Nurin hana kepada yang berumur 6 tahun. So, school akan mengadakan satu majlis graduation di sebuah dewan.. err, ntah apa namanya tah.

Last year aku tak join this event memandangkan Nurin hana baru je 2 years old dan takde ambil bahagian dalam apa2 persembahan dan sebagainya.

So, this is a new experience for me and another step towards parenthood.. I guess

Oleh itu, aku harap Nurin hana akan dapat buat persembahan (berkumpulan) yang baik nanti dan of course aku akan rasa bangga!

You go Girl!

4 ulasan:

Unknown berkata...

wow.. tahniah utk Nurin.. nt rakam la vid letak kt blog..

etomyam berkata...

meriah dan juga agak unik semalam hahaha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

best kan budak2 skrg siap ada graduation lagi...

hehe

Pala Maldini berkata...

heidi : dah.. tapi, agak caca marba jadinya

etomyam : ye.. sangat meriah. good support from parents as well

GKSB : betul.. aku dulu tak merasa..