16 Oktober 2010

BUANG WORD VERIFICATION

Aku telah dinasihatkan oleh Gadis Comel untuk membuang words verifications supaya senang orang nak komen.

Dan, memandangkan aku ni tak sampai pun 'setahun jagung' dengan blogspot ni.. mana lah aku reti (reti = tahu) itu semua. So, aku pun buat macam orang lain.. Google for the answer.

Google punya google.. aku pun jumpa step yang sangat mudah ni.



Sekarang sudah tidak ada lagi word verifications yang aku sendiri pun tak berapa berkenan dengan kewujudan nya itu !

Thank You very much pada Gadis Comel sekali lagi..

Oooo.. baru pakcik tau..

4 ulasan:

segitujuh berkata...

ceh... ingatkan bertambah 50-60 komen... aku je sorang yang komen lepas takde verifikasi?

Tieah Madian berkata...

Haha..
Aku ade buat entry pasal ni..
Minggu lepas kot..
Pasal ruangan komen ni la..

Pala Maldini berkata...

segitujuh : blog aku ni bukan nya femes.. Mana nak ada komen 50-60..

Pala Maldini berkata...

d tieah : hehe.. Aku budak baru belajar la..