31 Oktober 2010

BERAS OH BERAS..

Typikal bekas beras adalah tong seperti di bawah ni, kan ?


alamak.. 8 tahun punya habuk ke tu ?


Dah 8 tahun, bekas beras ni berjasa kat aku sekeluarga.

Dan, akhirnya cik puan kpp telah menggantikan nya dengan bekas yang baru..

Memang dah lama cik puan kpp 'mengidam' nak beli bekas beras yang baru jenama tupperware ni yang berharga RM288 - memang tak pernah turun harga pun !


yey! bekas beras baru..


So, senyap2 je cik puan kpp order dan minta aku co-sponsor bila barang dah sampai. Amboi..

Tak kisah la.. Apa yang penting - cik puan kpp bertambah semangat untuk memasak dengan ada nya bekas beras yang baru ini..

Bukan kah begitu cik puan kpp ?

:-)


p/s : next.. ?

8 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hihihi...

semakin berselera makan lepas ni

=)

ardinihumaira berkata...

baru dni pk... bekas beras kat umah dni dah berapa tahun tak tukar baru ye.. ;)

Pala Maldini berkata...

dni : ye.. tukar, jangan tak tukar.. beli le tupperware

nurkaloi berkata...

hehehe...bagus lau bertambah semangat
jgn beli sume baru
tapi dapur tak berasap kan
hehehe bile en pala maldini nk ajak dtg umah niee
open house for raye haji ker
ngeh3

*Miss Geli^ berkata...

aku pun berminat dengan bekas beras cap tapeware tu..tapi laki ckp, mahal sangat..pakai bekas yang sedia ada sudey (macam gambar atas tu)

tape tape, takmo beli bekas baru pun tape, asal dia belikan aku peti ais baru..hahahaha

hakuko berkata...

amboi2..mahai nyer bekas beras..dekja beli yang murah jer..tong kayu cina tu jer..hehehehe.

walaupun jadi ahli tupperware tp rasa mahal sangat2 untuk bekas beras.. :D tapi KPP sure mampu :)

Pala Maldini berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pala Maldini berkata...

cik geli & hakuko : members boleh dapat 20% diskaun.. interested ? hehehe..