11 Februari 2011

SELAMAT HARI LAHIR.. KEKASIH HATIKU

cinta hati saya :-)


Panjang umurnya..
Panjang umurnya..
Panjang umurnya serta mulia... 
Serta mulia..

***

Awak mungkin tidak minat bolasepak dan tidak temankan saya bila menonton astro di waktu tengah malam..

Awak mungkin tidak minum kopi, jauh sekali untuk buatkan se-tarmos kopi macam yang awak janjikan dulu..

Awak kata awak minat kaler "biru" macam saya, tapi hakikatnya baju awak banyak yang warna "merah"..

Awak ada Master, tapi saya tak ada :-(

Awak mungkin kurang romantik daripada saya.. ehem2x

Namun, saya tahu.. 

Awaklah.. QUEEN OF MY HEART!

SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI DAN DICURAHKAN KEBAHAGIAN.. AMIINNN..

SELAMAT HARI LAHIR... CIK PUAN KPP

6 ulasan:

Ahkak Geli berkata...

selamat hari lahir cik Puan KPP jugak..

moga panjang umur dan murah rejeki..

murah rejeki dan panjang umur..

Unknown berkata...

epy beteday cikpuan :)
APA ITU HEARTBEAT.MY? BARU PASANG SEJAM DAH DAPAT 8 SEN

Siti Noor Aminah berkata...

alaaa... kan best kalo MR. GC tulis blog and buat entri macam ni jugak untuk aku.. hahaha..

Hanis Azla berkata...

happy birthday juga buat cik puan.. Semoga terus berbahagia dan diberkati Allah sentiasa..

dpt hadiah apalah cik puan hari ni yer?? he..he..

Unknown berkata...

selamat hari lahir cik puan KPP..

semoga dirahmati dan panjang umurmu...

PS: untung ada hubby seromantik en suamimu..

ctpayong berkata...

salam
sampaikan ucap selamat hari lahir pada cik puan kkp. terlambat lebih baik dari tidak.

untung cik puan kkp dapat awak dapat dia. kira sama2 untung. syukur alhamdulillah.