17 Februari 2011

GAMBAR KLASIK


Sengaja aku nak letakkan gambar yang sangat klasik ini.. haha!

Cuba teka, mana satu aku ? Kalau betul.. hadiahnya, RM10 yang akan di masukkan kedalam akaun. Pemenang atas dasar siapa teka dulu. Sila nyatakan baris berapa dan posisi ke berapa ye..

Benda ni untuk suka2 saja.. takde unsur2 perjudian, ok.

Tarikh tutup, ikut suka hati aku lah... yang pasti hanya akan ada seorang pemenang sahaja..

Ayuh.. mari mencuba-teka..

:-)

nota : Ahli keluarga dan tuan punya badan dalam gambar tidak dibenarkan menyertai teka2 ini. TQ

9 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

ayu try
no ke 4dari kanan gambar yang ayu dok tatap..yang pakai baju pegawas tu lah..
bais hadapan.
KAN?????

wahida berkata...

apesal la ko x kasik klu langsung ha? adei la...

ok, aku agak je neh...

aku rasa ko yg duk depan kiri sekali...

ah, mesti salah neh...

Pala Maldini berkata...

Ada la klu sikit2 dalam entry2 lepas..

Cheq Tun berkata...

rasa2 cam barisan depan sekali. yg pakai seluar putih bercermin mata tu.. naik juling weh nak dok telek gmbr klasik ni.

Pala Maldini berkata...

sorry la... setakat ini, semuanya salah..

Hanis Azla berkata...

berpinar jugalah mata nak meneka ni.. yg barisan belakang yang paling tengah tu kot..

Pala Maldini berkata...

Hanis : Tahniah! jawapan anda betul..

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah.. betul yer.. tak pernah menang peraduan jd mmg happy sangat ni bila tekaan betul.. jdnya sbg tanda syukur nak minta tolong sedekahkan kat tabung masjid.. Boleh ye.. TQ

Pala Maldini berkata...

hanis : ok..