Tak aman hidup aku seminggu ni dek kerana customer yang menjengkelkan yang satu ini!!
Alkisah servis dia down, dan sudah pun di restore kan seminggu yang lepas (05/12/2010). Tapi, dia punya kecoh menyakitkan hati betul la..
Tak cukup dengan ayat2 sarcastic dalam email, dia bantai hantar pula complaint kat top level management. Dah tu pula, siap ugut2 kata nak terminate servis yang dia guna.. grrr..
Customer always right... yeah! right..
Padahal diorang tu bukan lah customer dengan erti kata sebenarnya pun. They are reseller.. beli servis daripada orang lain, dan kemudian jual pada orang lain. Untung atas angin je.. tapi, kecoh gila!
Apa lah salahnya kalau work hand-in-hand untuk solve kan issue tersebut ? daripada melalak dan email ayat2 sarcastic segala bagai. Boleh selesai problem ke macam gitu ?
Tuhan itu maha adil.. padan muka servis dia tu down balik hari ni.. haaa.. apa lagi, terminate lah!!
grrr..
1 ulasan:
manusia...mana tahu erti puas.
ayat utk ingatkan diri kak ct jugak. harus selalu bersyukur.
Catat Ulasan